Applicatie Specialist Dynamics NAV/Business Central


Als Applicatie Specialist Dynamics NAV/Business Central kom je te werken bij een internationaal marktleider in het maken van puzzelproductenOm te beginnen zul je meedraaien in de dagelijkste support (met name voor Dynamics NAV en Business Central). Al vrij snel zul je zelf nieuwe verzoeken oppakken samen met de ontwikkelpartijen. Deze organisatie is volop in beweging, en daardoor zijn er altijd grote en minder grote projecten gepland. Op dit moment een aantal upgrades, een implementatie in Frankrijk en een implementatie in de VS. In minimaal één van de projecten vervul jij een leidende rol. Door jouw belangrijke bijdrage in deze projecten leer je snel de processen en de software kennen. Daarnaast ontwikkel je jezelf binnen korte tijd tot een vaste waarde in het team en het bedrijf.


Als jij wel eens gepuzzeld hebt, dan is de kans groot dat deze organisatie die puzzel gemaakt heeft! Ze zijn namelijk internationaal marktleider in het maken van puzzelproducten. Dit doen ze op het gebied van print en digitaal. Met een oplage van meer dan 200 miljoen puzzeltijdschriften op jaarbasis en via digitale content veroveren ze de harten van miljoenen puzzelliefhebbers in Nederland, België, Luxemburg, Denemarken, Duitsland, Frankrijk, Spanje, Italië, Portugal, Zwitserland, Zweden, Noorwegen, Hongarije, het Verenigd Koninkrijk, en Amerika. Het hoofdkantoor staat in Amsterdam, daarnaast hebben zij inmiddels 11 kantoren in Europa waaronder in Londen, Kopenhagen, Zürich, Stockholm en Parijs. Sinds dit jaar zijn ze ook actief in de VS en ze groeien nog steeds sterk door.


In een team van 4 collega’s verzorgen zij de support, begeleiden ze de ontwikkeling van nieuwe verzoeken, upgrades en de implementatie van nieuwe modules, landen en merken. Dit doen ze in samenwerking met externe partners (consultants en ontwikkelaars) en interne gebruikers. De systemen die zij in dit team ondersteunen zijn Dynamics NAV (1 database) Business Central (5 databases), Salesforce Marketing Cloud, Salesforce Service Cloud en AdvantageCS (abonnementenbeheer).


Je taken/verantwoordelijkheden bestaan onder andere uit:

  • Met gebruikers en business owners sparren over nieuwe functionaliteiten en dit uitwerken in een ontwerp;
  • Je hebt met ontwikkelaars geregeld overleg (stand-ups);
  • Het begeleiden van de doorontwikkeling en supportvragen beantwoorden;
  • Softwareopleveringen testen en doornemen met de gebruikers;
  • Projecten begeleiden (in minimaal 1 van de projecten een leidende/sturende rol);
  • Meedraaien bij de integratie van nieuwe kantoren in Business Central.


Functie-eisen:

  • HBO werk- en denkniveau;
  • Relevante werkervaring;
  • Ervaring met Dynamics NAV/Business Central (pré);

  • Analytisch sterk met een onderzoekende instelling.


Arbeidsvoorwaarden:

  • Een salaris tussen de €3500,- en €5000,- bruto per maand o.b.v. 40 uur per week, afhankelijk van kennis en ervaring;
  • Persoonlijk Keuze Budget (PKB);
  • Winstdelingsregeling;
  • Vakantiegeld;
  • Pensioen;
  • Laptop;
  • Telefoon;
  • Korting op fitness-abbonnement;
  • In-house lunches.