Ops Engineer met een passie voor klantcontact


Als Ops Engineer bij De Goudse Verzekeringen kom je te werken in het ‘Klant Centraal Keten’ (KCK) team.  Je gaat aan de slag met het monitoren en beheren van de applicaties binnen jouw domein en het leveren van gebuikersondersteuning. Inhoudelijk betekent dit het in de lucht houden van applicaties voor archivering, maar bijvoorbeeld ook software die e-mailboxen kan uitlezen, om berichten in de keten te laten oppakken. CRM en tooling voor klantherkenning en het vastleggen van klantcontacten vallen ook binnen de scope van het team. In het begin zullen je werkzaamheden voornamelijk bestaan uit beheerwerkzaamheden. Later zal er ook ruimte zijn (indien hier jouw interesse ligt) om ook ontwikkelwerkzaamheden op te pakken. 


Naast het invullen van de Ops Engineer-rol, krijg je de kans om -op termijn- in te springen in andere rollen. Zo pak je eventueel Ops-werkzaamheden in een ander team op, of ondersteun je bijvoorbeeld collega’s bij het ontwikkelen of testen binnen de keten. In dit werkveld schakel je vlot tussen verschillende activiteiten, zet je al je vaardigheden in en heb je veel interactie met je collega’s. Samen met je teamleden zorg je voor een goed lopende klantketen voor het hele bedrijf. Onmisbaar!


Hoe jouw groeipad er precies uitziet, hangt af van wat jij zelf graag wil. De organisatie denkt dat je in elk geval zowel een bijdrage kunt leveren aan het (verder) professionaliseren van het team, als aan het doorontwikkelen van onze agile werkwijze. Maar jouw expertise zetten ze ook graag in bij het realiseren van de ICT-strategie.


Het KCK-team is een zelf-organiserend team van ongeveer acht enthousiaste en ervaren collega’s, dat de klantketen van de organisatie verzorgt. Het team houdt de benodigde systemen in de lucht, zorgt met behulp van slimme functionaliteiten voor herkenning van klanten en de vastlegging van hun gegevens en ontwikkelt nieuwe functionaliteiten.


Je taken/verantwoordelijkheden bestaan onder andere uit:

  • Het monitoren en beheren van applicaties op het gebied van;

    • Archivering
    • Uitlezen van e-mailboxen
    • CRM
    • Tooling voor klantherkenning
    • Vastleggen van klantcontacten
  • Ondersteunen van collega's bij het ontwikkelen en testen binnen de keten;
  • Inhoudelijk sparren met collega's over werkzaamheden binnen de keten;
  • Leveren van gebruikersondersteuning;
  • Indien gewenst inspringen in andere rollen zoals ontwikkelaar, tester of scrum master.


Functie-eisen:

  • HBO werk- en denkniveau;
  • 3-5 jaar relevante werkervaring als Ops Engineer of applicatiebeheerder;
  • De principes van Agile werken zijn jou bekend;
  • Verantwoordelijk, zelfstandig en een teamspeler;
  • Ervaring met Workflow, documentstromen, documentdigitalisatie (bijvoorbeeld Kofax Capture, KTM & Onbase) is een pré;
  • Ervaring met CRM-software (CRM Dynamics) en kennis van systeemintegratie is een pré.


    Arbeidsvoorwaarden:

    • Een salaris tussen de €3.483,- en €5.784,- bruto per maand o.b.v. 38 uur per week, afhankelijk van kennis en ervaring;
    • Vakantiegeld en 13e maand;
    • NS Business Card;
    • De mogelijkheid om flexibel thuis te werken tot maximaal 60% van je werktijd;
    • Een leuk en gedreven team, dat je binnen no time opneemt en er alles aan doet om te zorgen dat jij je welkom voelt;
    • Jezelf, je team én de applicaties blijven ontwikkelen binnen het KCK-landschap;
    • Fit blijven met een eigen fitnessruimte op kantoor.